Droppar

Hej på er!
 
Jag har inte rört min kamera sedan i somras så jag tyckte det var dags att fotografera lite. Det fick bli lite droppbilder i köket. Vet inte om jag är nöjd riktigt. Men med tanke på att jag varken fotat eller redigerat sedan somras så får det vara okej.
 
Såhär blev det.
 
 
 
 
 
 
 
1 Anna [foto] skriven

Jättefint!

3 Nathalie Isaksson skriven

Har aldrig riktigt gett mig på o försöka fota vatten på detta viset en det ser så fint ut när man ser andras bilder så man borde kanske testa :)

Svar: Ja det tycker jag att du ska göra :)
Alex

5 Sofie skriven

Oj så fina bilder!

Svar: Tack! :)
Alex

2 Jansson skriven

Så otroligt duktig! :) :)

Svar: Tack! :)
Alex

4 Sofia skriven

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: