Otur

Hej på er!
 
De senate inläggen har jag lagt upp ifrån min mobil eftersom jag inte mått så bra och inte orkat sitta med datorn, men igår när jag skulle på toa så glömde jag bort att mobilen låg i bakfickan så den fick sig ett litet dopp. Med andra ord är jag mobillös just nu. Men som tur är så är jag en rutinerad mobilmördare så jag hade en försäkring på den. Så jag sitter bara o väntar på att en ny mobil ska skickas hem till mig nu. Så himla klantigt!
 
Men bara så ni vet så kanske inläggen blir lite extra sega här ett litet tag... aah! :( Kram på er sålänge!!
 
 
 
En bild jag tog när jag var ute o vandrade i skogen med familjen för någon vecka sedan. Bilden var väldigt mörk från början men jag har ljusat upp den i camera raw och sedan i photoshop, därför den är lite brusig. Men det gör inget när det är så vackra färger.
1 corneliaeriksson.blogg.se skriven

Tråkigt med mobilen! :/ Men vilken underbar bild!

Svar: Åh tack så mycket :D
Alex

3 ISA skriven

åh, lätt hänt det där med toabadet ;(

Svar: Ja tyvärr :/
Alex

2 Anna Munkhammar skriven

hehem gjort precis samma med mobilen men den klarade sig. fin bild!

Svar: Vilken tur :D tack så mycket!
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: