Photo Challenge #2

Självporträtt var utmaning två så dessa tog jag igår. Jag hann dock inte fixa till dem och lägga upp dem förens nu. Så såhär blev det.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har fotat bilderna för utmaning 3 men jag lägger nog upp dem imorgon. Kram på er sålänge!
1 Thea skriven

Gud vad snygg du är! Helt magiska bilder! Hur får du till ljuset så fint? Är det en lampa? :)

Svar: Tack, detsamma måste jag säga (kikade in din blogg :D) Jag har använt en liten skrivbordslampa på ena sidan och sedan lättat upp lite med en reflexskärm :) Sedan har jag haft en golvlampa bakom mig och en brevid mig på samma sida som reflexskärmen :D
Alex

3 a n n i k a skriven

Så grymt snygga bilder :D

Svar: Åh tack så mycket :D
Alex

5 samirasabriye.blogg.se skriven

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Alex

2 Linnea, fotografier skriven

Jättecoola bilder!!

Svar: Tack! :D
Alex

4 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm skriven

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Alex

6 Ninni skriven

Jättefina bilder!

Svar: Tack :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: