Daniel & Albin

Hej på er!
Nu har jag äntligen blivit klar med alla bilderna från i söndags då jag fotade Albin och Daniel. 39 bilder blev det som jag sparade så det tog sin tid att redigera dem alla, inte för att det behövdes egentligen med min nya grymma kamera men jag gillar att dra ner kontrasten en aning och leka med färger så då tar det en stund. I sutet av fotograferingen var det en så fin solnedgång som jag tänkte visa er lite senare, nu får ni se bilderna på grabbarna sålänge.
 
Ni får jätte gärna skriva en kommentar vad ni tycker om bilderna, är lite rädd att de ska se för livlösa och "platta" ut... vad tycker ni? Hade uppskattat eran hjälp jätte mycket så att jag kan bli bättre. Kramar!!!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: