Pink Party

I fredags hade jag kalas med familjen eftersom jag fyllde år i torsdags. För att göra det lite roligare så hade jag ett rosa tema. Så jag hade fixat ballonger, serpentiner, servetter, foliedraperi, lampor och bakgrejer m.m. i rosa. Jag hade även fixat en peruk i rosa och sytt ett linne. Även hundarna fick var sin glittrig tröja, dock tog jag tyvärr ingen bild på dem. Det blev verkligen lyckat och det var så himla fint.
 
Hade tänkt visa er lite bilder från fredagen. Tyvärr så är kvaliten inte den bästa på dessa bilder eftersom jag fick fota med ganska hög ISO men det får gå iallafall, tänk vad tråkigt om allt skulle vara perfekt hela tiden, haha.
 

Bakade min egna tårta med fyra vånngar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rosa godis... såklart
 
 Fixade massssa helium till ballongerna
 
 
 
 
 
 
 
Ungefär såhär seriös var jag när jag planerade detta, haha
 
 Såhär såg nästan hela matsalen ut, fint!
 
 
Det var allt, jag hoppas kunna lägga upp DIY-videon senare idag. Jag orkade inte klippa den igår faktiskt så ska göra det idag efter mitt möte. Ha en fantastisk dag allihopa! Kramar
 
 
1 Jansson skriven

Helt fantastiskt å så otroligt söt !! 😍

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: