Redigerar

Klockan är snart 02.00 och jag kan inte somna... så jag sitter och pillar med lite bilder som jag tog idag på Daniel och Albin. Vi åkte till rödasten, har aldrig varit där innan men jag har sett sååå många snygga bilder där ifrån så jag ville så gärna dit. Och jag ångrar mig inte för en sekund! Gud vad fint det var där. Jag hoppas kunna lägga upp bilderna här imorgon men sålänge slänger jag upp två bilder som jag har postat från idag på min instagram (följ mig genom att trycka på instagram ikonen längst upp under menyraden på datorn, är du inne på mobilen så trycker du upp menyn till vänster o sedan på instagram). 
Kramar 
 
 
 
 
 
1 IDA-FOTO skriven

Spännande! Ser fram emot att kika på bilderna :D

Svar: Ja :D Jag kommer antagligen lägga upp dem imorgon :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: