#Selfie

Som rubriken lyder så kommer jag nu att visa lite självporträtt som jag tog igår. Det är så konstigt för när jag lägger upp "selfies" på instagram/fb så är det inga konstigheter, men såfort jag har fotat med min kamera så känns det jätte jobbigt och lite fake att lägga upp bilderna. Känns som att man försöker leka modell fast man egentligen bara vill fotografera och tyvärr är en själv den enda personen i närheten... Jag vet inte om ni förstår vad jag menar så här kommer bilderna istället, haha!
 
Ni vet väl föresten att ni kan trycka på hjärtat längst ner på inläggen för att gilla, helt anonymt är det också!
 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 60D + Canon EF 50 mm F1.8 STM
1 Hemma Hos Felicia skriven

åh så fina bilder! Och vilken grym sminkning! :)

Svar: Åh tusen tack :D
Alex

3 ISA skriven

du är ju supersnygg! tycker alla ska köra mer selfies :D

Svar: Åh tack så jätte mycket 😄
Alex

2 JUNITJEJ skriven

Kanonfina bilder!

Svar: Tack :)
Alex

4 Ronja Therese skriven

Supersnygga bilder ju!

Svar: Åh tack :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: