Årets sista blommor?

Igårkväll var det så fint ljus även fast molnen var helt svarta så jag gick ut för att ta kort på några blommor som står utanför vår ingång. Detta blir antagligen årets sista blommor, så sorgligt... Får försöka ta in mer växter i hemmet. Änsålänge har jag fått in en liten ormbunke och en annan liten grön växt som ska vara lättskötta, jag är tyvärr sämst på att hålla blommor i liv.
 
Såhär blev bilderna. Föresten, ni som kollar på datorn, är bilderna för stora? Blir det lixom jobbigt att kolla på? Super tacksam om ni skulle vilja svara på det :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Försökte få med den lille flugan men det gick tyvärr inte så bra, men jag gillar bilden ändå av någon anledning.
 
 
 
 
Här är också ett bevis på att hösten (tråkigt nog) är här.
 
 
 
1 Maria skriven

Fina bilder men de är nog lite stora.
Kram

Svar: Tack, och jag tror jag håller med dig.Kram
Alex

3 ɑ n n i k ɑ skriven

Så fina bilder :D

Svar: Tack :)
Alex

2 Dixi Wonderland skriven

Låter så sad när du skriver årets sista blomma. Tur dom snart är tillbaka ;D

Svar: Jag vet :/ Men precis, sålänge får man ta in dem ;)
Alex

4 Sam skriven

Vackra bilder ! <3

Svar: Tack :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: