Nytt objektiv

För några dagar sedan köpte jag mig ett nytt objektiv till kameran och jag är helt kär. Det är precis som jag ville, har letat efter ett sånt här objektiv hur länge som hellst. Så jag skyndade mig ut på altanen för att prov fota lite i det dåliga vädret. Såhär blev det.
 
 
 
 
 
 
 
1 ɑ n n i k ɑ skriven

Så fina bilder :D

Svar: Tusen tack :)
Alex

3 Nathalie Isaksson skriven

Så synd att bilderna blev suddiga för ljuset är himla snyggt, färgerna också och motivet - åh, vad det är fint med droppar :)

Svar: Ja jag håller med dig :)
Alex

5 Hedvig skriven

superfint, vad är det för objektiv?=)

Svar: Det är Canon ef 50mm f/1.8 :)
Alex

2 Beatrice Jakobsson - Fotograf skriven

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tackar :)
Alex

4 Patricia skriven

Otroliga bilder!! :)

Svar: Tack :D
Alex

6 Felicia skriven

Så fina bilder :)

Svar: Tack :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: